V petek, 1. decembra, se je predsednik Komisije za šolstvo pri SŠK in ljubljanski pomožni škof dr. Anton Jamnik, srečal z ministrom za vzgojo in izobraževanje dr. Darijem Feldo. Na srečanju, ki je potekalo v konstruktivnem in sodelovalnem vzdušju, so predstavniki Komisije predstavili njeno delo ter izpostavili priložnosti, ki jih vidijo za sodelovanje z ministrstvom.
Minister je skupaj s svojo ekipo predstavil poglede ministrstva in izrazil zadovoljstvo ob perspektivi sodelovanja pri projektih, kjer bi lahko Komisija za šolstvo ali različne ustanove katoliškega izobraževanja dodale svoj kamenček v mozaik dela za dobro naše družbe.
Med področji, kjer tako Komisija za šolstvo kot ministrstvo delita zelo soroden pogled, velja izpostaviti delo na promociji učiteljskega poklica ter predvsem delo za primerno družbeno obravnavo in pripis veljave temu poklicu. Predstavniki ministrstva so prav sodelovanje v določenih mladinskih skupinah ali konkretno oratorijih izpostavili kot priložnosti, kjer mladi lahko dobivajo določene konkretne izkušnje vodenja otrok ter se vzgajajo za učiteljski poklic.
Vsi udeleženci srečanja so zelo jasno izražali zavedanje, da je na področju vzgoje potrebno sodelovanje vseh deležnikov, na prvem mestu seveda staršev in šole, za tem pa tudi vseh ostalih skupin in občestev, kjer se mladi oblikujejo.
Na srečanju, ko i je potekalo izrazito v duhu pobude Svetovnega vzgojnega zavezništva papeža Frančiška, sta obe strani precej poudarka namenili tudi obravnavi vprašanja vzgoje za etiko. Tako v luči razvijajoče se tehnologije umetne inteligence kot tudi vprašanj vse bolj pogostega medkulturnega in medreligijskega srečavanja, do katerega prihaja v naši družbi in posledično tudi konkretno v naših šolah.
Minister je izrazil prepričanje, da lahko zasebno šolstvo in konkretno znotraj njega katoliške šole ter ob njih tudi Teološka fakulteta UL, ki je vključena v številne mednarodne projekte na področju vzgoje in izobraževanja, našemu prostoru ponudijo veliko širine in bogastva. Konkretna priložnost, ki se ponuja že kratkoročno, je gotovo lokalno sodelovanje s šolami v njihovih ponudbah razširjenega programa, ki bo v prihodnjih petih letih vpeljan v vse šole.
Bolj dolgoročno priložnost za sodelovanje pa ponuja razvoj vizije izobraževanja do leta 2033. V okviru tega procesa, kjer bo šest delujočih podskupin prve osnutke predstavilo v začetku leta 2024, bo najverjetneje prišlo tudi do odpiranja predmetnika, kjer bo med drugim priložnost, da v kurikulum v Sloveniji umestimo tudi več vsebin nekonfesionalnega pouka o verstvih, kjer imajo slovenski šolarji v mednarodnih primerjavah precejšen primanjkljaj v primerjavi s svojimi vrstniki.
Vir novice: Družina