Velikonočno tridnevje, velika sobota 2022! Po Jeruzalemu, pred več kot 2000 leti odmevajo dogodki Jezusovega trpljenja in smrti, preteklega dne, velikega petka. Od ust do ust, od hiše do hiše, od trga do trga, od ulice do ulice, velika večina govori o dogodkih velikega prvega petka, o Jezusovem trpljenju in smrti.
Prav tako odmeva od ust do ust tudi kesanje in obžalovanje, ki se je pričelo s stotnikom na Kalvariji:« Zares ta človek je bil res pravičen!« Kot tudi kesanje, obžalovanje množice, ki se je vračala s Kalvarije, po Jezusovi smrti, ter se trkala po prsih, obžalovala lastno ščuvanje in hudodelstvo; tudi to pričevanje se naglo širi po Jeruzalemu in širom Izraela. Praktično je Jeruzalem po Jezusovi smrti vrel v dogajanju in pričakovanju, kaj se bo še zgodilo. In velikim – duhovnikom, pismoukom, starešinam – ni bilo drugega izhoda, kot da zapečatijo in zastražijo grob. Spomnili so ne namreč Jezusove besede in učenja: »Izdali me bodo v smrt, a tretji dan bo Sin človekov vstal od mrtvih!«
To tiho razburjenje, pred velikonočnimi prazniki pa so dvignili še mrtvi, ki so vstali in se prikazali svojim domačim, prijateljem, sorodnikom, predstojnikom shodnic … V veliki zadregi so bili s tem veliki duhovniki, pismouki in starešine ljudstva, kajti jasno je bilo, da je prav strašno trpljenje in smrt povzdignila tega Jezusa, ki so ga krivo obtožili in umorili. ‘Pravoverni judje’ so bili tudi v veliki zadregi kaj storiti, ker se je pregrinjalo v templju pretrgalo na dvoje … . Ljudje so na prvo prvo soboto govorili tudi o tresenju zemlje, ki ni bil potres in pokanje največjih skal ob uri Jezusove smrti. Pilat kot tudi Herod sta se zbrala na izrednem zasedanju, kaj se to dogaja, kaj storiti, s smrtjo enega pravičnega so želeli preprečiti vrenje množice, sedaj pa se jim je to, vse skupaj obrnilo proti njim …
Več si lahko preberete TUKAJ.